Müügitingimuste kehtivus

  1. Müügitingimused kehtivad www.lillejaam.ee veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja Kalmus OÜ (edaspidi Veebipood www.lillejaam.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad lillejaam.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  3. Veebipood www.lillejaam.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.lillejaam.ee/muugitingimused

Hinnainfo

  1. Kõik veebipoes www.lillejaam.ee toodud hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
  2. Makseid võetakse vastu eurodes (€).
  3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (24 tundi pärast tellimuse vormistamist).
  4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Kalmus OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  5. Veebipood lillejaam.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.lillejaam.ee.

Tellimuse vormistamine

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks suunduge ostukorvi (link ostukorvile asub lehe päises ja menüüs) ja veendu valitud kauba õigsuses ja kogustes.
  3. Tellimuse vormistamiseks ja kauba eest tasumiseks vajutage lingile “Mine kassasse”.
  4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv tarneviis ja valige sobiv maksevalik. Tellimuse eest saate mugavalt tasuda pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor vm) või pangaülekandega.
  5. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
  6. Veebipoes sooritatud tellimusi töödeldakse tööpäevadel (E−P 10.00−18.00).

Müügilepingu jõustumine

  1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood lillejaam.ee andma Ostjale üle olemasoleva või veebipood lillejaam.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub veebipood lillejaam.ee tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
  2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, tühistatakse 24 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.
  3. Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

Kohaletoimetamine

  1. E-poes müügil olevaid kaupu tarnitakse vaid Eesti Vabariigi territooriumil
  2. Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud tarneviisi juures.
  3. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood lillejaam.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile.
  4. Tavasaadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 1-3 päeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
  5. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
  6. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
  7. Veebipood lillejaam.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood lillejaam.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

Tagastamisõigus

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis taganemisavaldus, mille saata aadressile Maire00@gmail.com .
  2. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
  3. Tulenevalt toote omadustest, ei saa tagastada asja, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud.
  4. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Klient tasub tarnega seotud kulud.
  5. Taganemisavalduse kättesaamisel tagastame Ostjale viivitamata kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Ostja kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.
  6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
  7. Kalmus OÜ’l on õigus tagasimakset enne mitte teha, kui klient on ostetud kauba tagastanud või klient on esitanud tõendi, et on kauba logistikafirmale edastanud.
  8. Kalmus OÜ teeb tagasimakse samale kontole, millelt makse laekus.

Vääramatu jõud

  1. Veebipood lillejaam.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood lillejaam.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine

  1. Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
  2. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
  3. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

Kalmus OÜ töötleb Teie isikuandmeid müügilepingu sõlmimiseks ning täitmiseks ja muudeks eesmärkideks, millised on kirjeldatud meie privaatsuspoliitikas. Palun tutvuge meie privaatsuspoliitikaga, kus oleme detailselt kirjeldanud meie õiguseid, kohustusi ja vastutust ning Teie õiguseid seonduvalt Teie isikuandmetega.

Kalmus OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Kalmus OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Pretensioonide esitamise kord

  1. Palume meid koheselt teavitada e-posti Maire00@gmail.com, kui saadud kaup ei ole teie poolt tellitud ese või see on vigane, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödudes alates toote mittevastavuse või puuduse teadasaamise hetkest.
  2. Palume märkida nõuetesse teie kontaktandmed, ostukuupäev, toote puuduse kirjeldus ja nõude sisu.
  3. Valesti saadetud toote või kehva kvaliteedi puhul täitke palun vabas vormis tagastamisnõue. Kalmus OÜ teeb tagasimakse ostetud tootega seotud kuludelt, kaasa arvatud tagastamisega seotud saatmiskulud. Palun hoidke alles postitusega seotud dokumendid ja saatke need mailiaadressile Maire00@gmail.com koos tellimuse numbriga.

Ostja õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

  1. Kui Veebipood on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.